O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

środa, 22 lipca 2015

Zaproszenie na sesję foto

Ta kartka to kolejne wyzwanie, tym razem od osoby prywatnej. Wyzwanie, bo pierwszy raz robiłam zaproszenie na sesję fotograficzną dla małej dziewczynki i jej rodziców. Widziałam podobnych zaproszeń masę w internecie, głównym motywem był ten aparat z tekturki bądź papieru. Przypatrzyłam się mu dobrze i powycinałam z papieru sama. Ale chciałabym znaleźć osobę, która ma taki wykrojnik (o ile takie są w ogóle?), bo być może będę musiała zrobić takich zaproszeń dużo, dużo więcej. Może ktoś ma taki wykrojniczek?
Ps. Digi stempel oczywiście od Jolagg. Dziękuję :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz