O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 8 lipca 2014

Kopertówka na ślub

I jeszcze jedna "pozłacana" praca, tym samym ją również zgłaszam na błyskotliwe wyzwanie w Diabelskim Młynie
To moja pierwsza kartka typu kopertówka, a wzorowałam się na kursie Pająka, zamieszczonym na ciekawym blogu "Coś z Niczego & Coś za Nic". Ten kursik pokazuje jak zrobić kopertówkę dwustronną, a taka bardzo się przydaje na ślubne okazje. Z jednej strony życzenia, a z drugiej miejsce na pieniążek do włożenia ;)






  
 
A, zapomniałabym! Napis oczywiście od Jolagg. Dziękuję :)

3 komentarze:

  1. cudna, te kwiaty - fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo mi miło, że skorzystałaś z mojego kursu, a jeszcze bardziej, że napisałaś o tym i podlinkowałaś - miło będzie mi gościć na swoim blogu każdego, kto trafi na niego właśnie od Ciebie ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna kopertówka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń