O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

sobota, 30 listopada 2013

Kartka schodkowa - świątecznie

Moja pierwsza kartka tego typu dlatego też zabrała mi trochę czasu, jak zresztą wszystko, co robi się pierwszy raz. Rozplanować, wymierzyć... na koniec dekoracja, która nie zawsze chce się dobrać ;)
I oto jest:

 













Chciałam pokazać szablon z jakiego ją zrobiłam, ale zdjęcie jest złej jakościwięc chyba sobie odpuszczę, a Wy poszperajcie trochę, a napewno znajdziecie kursik na taką kartkę u któregoś z naszych mistrzów :)

4 komentarze:

  1. Urocza karteczka :) Niestety na Twoje candy spóźniłam się - złośliwy komputer wziął i się zepsuł :(
    Dziękuję za odwiedziny i udział w candy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka.

    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Joaśka, za chęć udział w zabawie, za to, że tu zawitałaś i w zamian za to, że przecież i ja startuję w Twoim candy - bierzesz udział w losowaniu, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, ze jak na pierwszy raz robioną kartkę to na prawde wyszła rewelacyjnie!
    Zapraszam do siebie po odpowiedz na Twoje pytanie :)

    OdpowiedzUsuń