O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 31 lipca 2012

Wyniki candy

Ogłaszam wszem i wobec, że słodkości zostaną wysłane do: Kasi Serdecznie gratuluję, a wszystkim biorącym udział w candy dziękuję za życzenia urodzinowe, jak i dla mojego maleństwa :) Miło było Was gościć tu tak licznie, choć przez chwilkę. A przy okazji niektórzy zostali na dłużej... bardzo mi miło :) Dziękuję i pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Kasiu, gratuluję! :) Dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :D
    Dziękuję bardzo :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE!!! Może uda mi się następnym razem.

    A póki co zapraszam na mój konkurs:
    http://my-shinning.blogspot.com/2012/07/my-shinning-candy-01.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :-) I zapraszam do mnie i na moje candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Kasi. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla Zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję !! A ja napewno zostanę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń