O mnie

Moje zdjęcie
Mama 2 dzieciaczków, szczęśliwie zakochana, uwielbiająca rękodzieło (jakiekolwiek), jogę i czytanie książek. Swoją pasją do scrapbookingu pragnę dzielić się tutaj i na FB jako Handmade by Marzka30

wtorek, 27 marca 2012

Wielkanoc

Chwilowy, dość długi, postój w tworzeniu i blogowaniu, ale każdy ma ku temu swoje powody. Wena twórcza pomału wraca, choć sił już nie tyle, a i plecy szybciej bolą od długiego schylania się nad stołem z przyborami i karteluszkami :)
Nic to, nic to. Karteczki wielkanocne trzeba było zrobić. Na początek trzy z własnymi rysunkami, powielanymi od lat :) Szkoda tylko, że wykrojone okienka już się pokończyły...
Oto prace:


6 komentarzy:

  1. Urocze karteczki:)
    Serdecznie i wiosennie pozdrawiam. Posyłam promyki słoneczka:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  2. marzena super obrazki! bardzo kolorowe, radosne i bardzo Twoje:)
    podobają mi się najbardziej z całej kartki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) A Twoje Kasiu są również piękne i również mają śliczne obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki. Obdarowani na pewno się ucieszą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kartki!
    Dziękuję za udział w Candy! Powodzenia w losowaniu! :)
    Pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe obrazki! Są prawdziwą ozdobą kartek!

    Miło mi, że dołączyłaś do mojego candy! Życzę szczęścia w losowaniu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń